Kun nainen lyö miestä, miehen täytyy vain kestää se. Kuin mies. Aivan ama onko naisen valinta nyrkki vai leipäveitsi. Paitsi tietty jos olet MIES. Silloinhan olet jo opettanut naisen tavoille. Mutta meille miehille ei juuri jää vaihtoehtoa. Jos edes puolustat itseäsi hivenenkään esim. tyrkkäämällä päälle käyneen raivohullun naisen kauemmas ja koettaen rauhoittaa tilanteen, olet vaimonhakkaaja ja tilanteen näkevät muut miehet ovat yhdessä tuumin antamassa oikein isän kädestä, koska eihän naista saa lyödä. Jos et tee mitään olet munaton pelkuri joka ei yhtä naista saa pidettyä kurissa. Niin sanottu lose-lose situation. Sama pätee koko elämään. Naisella on oikeus viskoa tavaroilla, huutaa ja rähjätä, tarttua rinnuksiin ja mitä lie, ja kun joku soittaa poliisin paikalle niin riittää että nainen sanoo, että sitä pelottaa. Mies lähtee putkaan. Ja auta armias jos edes kerran korotat ääntäsi normaalista puhevolyymista kun nainen on nalkuttanut ja raivonnut tuntikausia. Lähdet raudoissa putkaan pää "vahingossa" kolkuttaen rappusiin. Toki, on miehiä jotka lyövät surutta naista ja jotka ansaitsevat siitä rangaistuksen, mutta joku roti. Tämä nykyinen telaketjufeminismi on karannut lapasesta ja hyvä tovi sitten. On tasa-arvon mukaista että laki määrää naiskiintiön. On tasa-arvon mukaista jos 75+ % jonkin ryhmittymän jäsenistä/päättäjistä on naisia. On tasa-arvon mukaista että naiset SAAVAT käydä armeijan. On tasa-arvon mukaista että perheäkivallasta kärsivälle miehelle nauretaan hätäkeskuksen vastaajasta lähtien. On tasa-arvon mukaista että huoltajuuskiistat menevät pääsääntöisesti äideille välttämättä riippumatta faktoista. Lista on hyvin pitkä. Ja pahin mitä vastaan on tullut; nainen on umpitunnelissa räyhännyt illan aikana useammalle miehelle. Jokainen mies yritti puhua asian, se ei toiminut, ja koska vaihtoehtoja ei ole, miehet kohteliaasti vaihtoivat lokaatiota. Lopulta eräs rohkea herrasmies kävi sanomassa portsarille asiasta. Näkyyn tottunut järjestyksenvalvoja puuttui tilanteeseen ivailematta. Nainen jatkoi räyhäämistään heittäen kommentin "Mitä sä muka mulle voit, hei mähän oon nainen kato, sä et voi koskea muhun!!" Portsari soitti poliisin. Konstaapelien ohjastaessa naista maijaan tämä kirkui raiskauksesta ja siitä että ei miehellä ole oikeutta koskea naiseen, ihan sama mitä nainen on tehnyt. Ja tämä on nykyään normaalia. Tällaista kuvaa tuputtavat niin äidit, koulut, media ja idiootit. Miehistä ollaan tekemässä määkiviä, alistettuja lampaita joiden paikka yhteiskunnassa on kantaa käsilaukkua ja ottaa turpaansa. Minä en lyö naista tai miestä. Minä olen herkkä ja tunteellinen. Mutta minä olen silti mies. Minä en suostu emaskuloitavaksi. Minä sanon ei.